Om oss
LuminaBlog er et anerkjent internasjonalt bloggnettsted som ble grunnlagt i Amsterdam i 2015. Helt siden da har LuminaBlog gitt tilgang til bedriftsprofiler for forbrukere slik at de kan lære om forskjellige selskaper og deres merkevarekultur, visjon og kvalitet før de vurderer noen av produktene eller tjenestene deres. I tillegg gir LuminaBlog også tilgang til et bredt utvalg av bloggemner som både er fascinerende og inspirerende for forbrukere. Dette har gjort LuminaBlog til en pålitelig nettstedskilde for forbrukere til å velge de best vurderte selskapene i ulike bransjer. Videre fokuserer LuminaBlog på å tilby en enkelt vertsplattform som henvender seg til internasjonalt kjente selskaper, samtidig som den er distinkt i sitt omfang av produkter og tjenester for flere selskaper i hvert forretningssegment.
Hvordan vi bidrar til bransjen
LuminaBlog anser seg selv som en integrert del av hvordan moderne bedrifter opererer ettersom de er et internasjonalt kjent selskap som kuraterer et udelt nett som for det meste består av bedriftsprofiler og blogger. I tillegg er LuminaBlog stolte av sin netteksponering mens de konsekvent samarbeider med multinasjonale selskaper for å garantere at kundene tiltrekkes ved hjelp av en tiltalende tilnærming som vil hjelpe med å øke den generelle forretningsveksten i betydelig skala. Å spre ordet er vanligvis den mest brukte strategien for å forbedre en bedrifts utvikling, og når de samarbeider med LuminaBlog får disse virksomhetene mer eksponering med stadig oppdaterte bedriftsprofiler. Hos LuminaBlog fokuserer vi på en pålitelig plattform der selskaper kan offentliggjøre sine mål og visjoner med stor innsats. Videre har vi til hensikt å gjøre det til en sannferdig ressurs for internasjonale selskaper slik at de kan oppfordre forbrukere til å ta kunnskapsrike beslutninger om deres produkter eller tjenester, og til slutt hjelpe hver forbruker med å forhandle om alle produkter og tjenester selskapet har å tilby. For eksempel, hver gang LuminaBlog legger ut bedriftsprofiler, oppfordrer de kontinuerlig bedrifter til å engasjere seg med kundene sine og dra nytte av visse opplysninger som legges ut på nettstedet. Etterhvert som bloggbransjen fortsetter å blomstre ved hjelp av eksponering på nett, øker konkurransen enormt og presser selskaper til å fokusere med på kvalitet og standard, noe som hjelper dem med å øke verdien av bedriften.